…Curious to know why?

În contextul stării actuale, depăşind cu mult parametrii unei simple schimbări ciclice, criza economică cronică pare să răspundă stimulilor care vizează tratarea acesteia cu diferite politici care au efecte anti-depresive. Astfel, într-o lume descurajată, în vederea găsirii unor soluţii, care nu doar atenuează circumstanţele, clubul Econosofia, din cadrul organizaţiei studenţeşti Voluntari pentru Idei şi Proiecte, organizează, în perioada 4-8 mai 2009, cea de-a şasea ediţie a proiectului Economics through a Macrofying Glass.

Invitatul nostru de tradiţie, d-nul. Lajos Bokros, va împărtăşi din cunoştinţele acumulate pe parcursul impresionantei sale cariere – profesor la Central European University, director la Banca Mondială, ministru de finanţe al Ungariei, consilier economic principal al prim-ministrului Croaţiei şi preşedinte al Bursei de Valori din Budapesta. Beneficiarii vor fi 40 de studenţi pasionaţi de macroeconomie si totodată motivaţi de dorinţa de a completa cunoştinţele dobândite în cadrul facultăţii, în vederea dezvoltării pe plan profesional.

Totodată, economişti de seamă vor oferi participanţilor oportunitatea de a a-şi forma noi perspective şi viziuni, care, cu siguranţă, vor depăşi limitele abordării la nivel pur teoretic. Printre aceştia se numără:

  • Tony Lybek – reprezentant regional al FMI pentru România şi Bulgaria
  • Bogdan Baltazar – consultant financiar şi fost preşedinte al BRD
  • Valentin Lazea – economist şef la BNR
  • Florin Cîţu – economist şef în cadrul ING
  • Gabriel Sincu – senior manager Mazars România
  • Camelia Săvoiu – communication manager Lafarge România

În urma acestei experienţe, tinerii vor acumula cunoştinţe solide pentru a găsi raspunsuri la intrebările pertinente, care, pâna acum, au fost adresate doar tagmei economiştilor şi isi vor forma o părere personală, obiectivă referitoare la consecinţele colapsului financiar, atât asupra celor uşor de anticipat, cât şi a celor imprevizibile.

Selecţia participanţilor se va face pe baza unui formular de aplicare ce trebuie completat până la data de 28 Aprilie 2009, fiind urmat de un interviu.

Mai multe detalii puteţi găsi vizitând site-ul emg.econosofia.org.

Economics through a Macrofying Glass are la temelie dorinţa de a transforma mediul economic, social şi politic, prin formarea unei comunităţi de tineri cu potenţial ridicat.

Parteneri EMG 2009: Raiffeisen – Banca pentru locuinţe, Expert Serv, Mazars, Lafarge, Libertas , Café Bohéme si Violeta’s Vintage Kitchen.

Reclame